فایل کده

فروش فایل

فایل کده

فروش فایل

پایان نامه آیین نامه های راهنمایی و رانندگی رشته علوم اجتماعی

[ad_1] پایان نامه آیین نامه های راهنمایی و رانندگی رشته علوم اجتماعی فروشگاه فایل فروش

پایان نامه آیین نامه های راهنمایی و رانندگی رشته علوم اجتماعی

پایان نامه آیین نامه های راهنمایی و رانندگی رشته علوم اجتماعی دسته: علوم اجتماعی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 30 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 33

موفقیت ماموران راهنمایی و رانندگی در این است که برابر تعالیم اسلامی بتوانند وظایف خود را بخوبی انجام دهند و در خدمتگذاری به جامعه از هیچ گونه کوششی دریغ نکننند یک مامور راهنمایی باید قاطع باشد و با قدرت عمل نماید و نسبت به رانندگان خشونت روا نداشته و با آنان با مهربانی و با ادب برخورد نماید

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

نحوه برخورد با متخلف:

  • در حالی که مامور وسیله خود را در محل مناسب پارک کرده از سمت راننده به وسیله نزدیک شده و با راننده سلام و احوالپرسی نماید و به خاطر توجه به ایست تشکر کند.
  • با ادب و قاطعیت از راننده گواهینامه رانندگی و سایر مدارک تقاضا شود.
  • قبح خلاف راننده به او تفهیم شود و از مذاکرات طولانی با راننده متخلف پرهیز گردد.
  • سپس اقدامات لازم جهت صدور اخطاریه سریعاً انجام پذیرد.
  • سعی شود از ایجاد ترافیک و مزاحمت برای دیگر وسایل نقلیه خودداری شود.
  • با قاطعیت و مهارت در انجام وظیفه خود کوشا باشد

وظایف مامور راهنمایی و رانندگی:

  • برقراری نظم عبور و مرور و ایجاد تسهیلات در رفت و آمد وسایل نقلیه و عابرین پیاده
  • گشت زنی و رفع تراکم و انسداد در معابر حوزه استحفاظی و هدایت رانندگان در جهت عبور از مسیر صحیح
  • گزارش موارد مهم و قابل توجه ترافیکی به رده بالاتر
  • تهیه گزارش اولیه تصادف خسارتی ( کمک کارشناس تصادف) وارائه آن به کارشناس تصادفات برحسب ضرورت برابر دستورالعمل های صادره
  • اعلام به موقع وقوع تصادفات منجر به فوت و حرج به پاسگاه راهدار یا پلیس راه یا کارشناس تصادفات و نگهداری صحنه تا حضور کارشناس تصادفات.
  • ارائه پیشنهادات سازنده به رده بالاتر (پلیس راهنمایی و رانندگی) در جهت برقراری امنیت ترافیکی و تسهیل عبور ومرور

تصادفات:

تصادفات رانندگی سه نوع اند: تصادفات منجر به فوت، تصادفات منجر به جرح و تصادفاتی که منجر به خسارت مالی می گردند.

تصادفات منجر به خسارت سازشی:

به تصادفاتی اطلاق می شود که رانندگان در صحنه تصادف با هم سازش نمایند. این کار با داشتن کارت بیمه شخص ثالث، کم هزینه بوده ضرر و زیان، با میانجیگری افراد حاضر، دریافت وجه نقدی بابت خسارت، قبول هزینه تعمیرگاه، و لوازم مورد نیاز و یا عوامل دیگر، به سازش منجر شود.

تصادفات منجر به خسارت مالی غیر سازشی: کلیه تصادفاتی که منجر به خسارت چه سبک و چه سنگین گردد و رانندگان با هم در محل سازش ننمایند. در این حالت گزارشی تنظیم و کروکی محل تصادف نیز به طور دقیق ترسیم می گردد. ضمناً کروکیها درباره تصادفات منجر به فوت و حرج نیز تنظیم می گردد.

وظایف کارشناسان تصادف: کارشناس تصادف برای بررسی تصادف وظایف سه گانه ای دارد:

الف: قبل از حرکت به محل تصادف

ب: در حال حرکت به سمت محل تصادف

ج: در محل تصادف

قبل از حرکت به محل تصادف:

کارشناس تصادفات می باید قبل از حرکت اطلاعاتی را کسب نماید از قبیل

  • اطلاع از صحت و سقم تصادف
  • محل دقیق تصادف
  • نوع تصادف
  • وضعیت ترافیک مسیری که به محل تصادف ختم می شود.
  • هماهنگی با پاسگاه مربوطه
  • چنانچه به وسایل امدادی نیاز باشد مانند آمبولانس و جرثقیل و … اقدام کند
  • آیا راننده یا رانندگان وسایل نقلیه ی تصادفی متواری شده اند

ب: در حال حرکت به طرف صحنه تصادف:

1- حرکت سریع ولی با احتیاط به محل تصادف

2- هماهنگی با پاسگاه ( اگر قبل از حرکت به پاسگاه نتوان هماهنگی و تماس برقرار کند در حال حرکت انجام می شود)

3- انتخاب مسیر حرکت با توجه به ترافیک و نزدیکی به محل حادثه

4- بازدید وسایل نقلیه ای که از روبروی می آیند ( از نظر راننده متواری)

ج: وظایف کارشناسان در محل تصادف»

1- انتخاب محل مناسب جهت توقف وسیله

2- بررسی سریع در مورد خطرات آتش سوزی در صحنه تصادف

3- کمک به اعزام مجروحین به بیمارستان

4- متفرق نمودن کسانی که در محل ازدحام نموده اند

5- بررسی دقیق از صحنه تصادف با منظور انجام وظیفه مطابق ماده 2 قانون رسیدگی به خسارت ناشی از تصادفات رانندگی

6- جمع آوری صحنه تصادف

7- نگهداری و مراقبت از اموال اشخاص تصادف دیده تا حضور ماموران پاسگاههای انتظامی (کلانتری ها)

8- عادی سازی ترافیک و کنترل عبور و مرور در محل تصادف

9- استماع اظهارات شهود

10- تهیه و تنظیم گزارش های مربوط

وظایف درجه داران در تصادفات:

درجه داران که به صورت پیاده یا گشتی انجام وظیفه می نمایند، وظایفی دارند:

  • وظایف آنان در مورد تصادفات قتلی می باید سریعا به پاسگاه و رده بالاتر اعلام گردد و سپس صحنه تصادفات را تا حضور کارشناس تصادف حفظ و رفت و آمد را کنترل کرده و دقت نمود که آثار صحنه تصادف بر اثر عبور و مرو و ازدحام از بین نرود

در مورد تصادفات منجر به حرج، اولین وظیفه این است که مجروح با مجروحین را از طریق وسایل نقلیه عبوری یا امدادی به بیمارستان اعزام کرد، و بقیه موارد ما نند تصادفات قتلی است.

ضمناً باید توجه داشت که نباید برای اعزام مجروح محل تصادف را ترک نمود و پس ازحضور کارشناس مربوطه همه گونه همکاری لازم را انجام دهد.

در مورد تصادفات خسارتی، مامور انتظامی، که فاقد مجوز لازم برای رسیدگی به تصادفات است برابر ماده 79 آئین نامه راهنمایی و رانندگی اگر وسیله امکان حرکت داشت آن را در نزدیکترین محلی که سد معبر نگردد برای رسیدگی و معاینه متوقف سازد و پس از حضور افسر کارشناس تصادف در محلی، اطلاعات بدست آمده در محل تصادف و مشاهدات خود را به وی اعلام نماید و مراقب باشد که بر اثر این تصادف، تراکمی رخ ندهد و یا تا حد امکان به تخلیه محل و عادی سازی ترافیک اقدام نماید.

شرایط انتخاب محل صحیح برای پارک:

انتخاب محل پارک وسیله نقلیه در صحنه تصادف یا امثال آن دارای شرایطی است که رعایت آن بسیار ضروری است و به شرح ذیل است:

  • باعث مزاحمت و کندی ترافیک نشود
  • مسائل مربوط به حفاظت خودرو رعایت گردد
  • فاصله وسیله تا محل تصادف به قدری باشد که در صورت لزوم از امکانات مخابراتی آن مانند چراغ، چراغ گردان و بلندگو و بی سیم بتوان استفاده کرد.
  • به هیچ وجه وسیله دور از چشم نباید قرار داشته باشد ولی اگر به عللی مامور بررسی کنند تصادف مجبور به دور شدن از وسیله شد بهتر است که برای مراقبت از آن از افراد مورد اعتماد محل نیز استفاده شود.

 وظایف ماموران در قبال وسیله ها:

پس از اتمام بررسی صحنه تصادف نظر به این که افسر کارشناس تصادفات برای اظهار نظر کلی پیرامون تصادف و تهیه و تنظیم گزارش تصادف علاوه بر دریافت گزارش اولیه تصادف و مدارک مربوط به رانندگان و وسیله ها نیاز به رویت وسیله نیز دارد تا با توجه به علایم حاصل از تصادف روی وسیله ها و همچنین تعیین دقیق نقاط آسیب دیده از روی وسیله ها بررسی هایی نیز انجام دهد تا پس از اطمینان از صحت و سقم تصادف و این که علت اصلی آن را به دست آورد، گزارش مربوط را تنظیم نماید.

پس ضرورت دارد که افسر کارشناس تصادف وسیله های تصادفی را نیز ببیند، برای این کار دو حالت وجود دارد این که وسیله ها قابل حرکت هستند و یا هر دو یا یکی از آنها غیر قابل حرکت می باشد. که در این دو حالت ماموران با شرح ذیل عمل می نمایند.

الف: اگر هر دو وسیله قابل حرکت باشند:

اگر هر دو وسیله قابل حرکت باشند و مدارک راننده مقصر نیز کامل باشد و خسارت وارده به غیر مقصر کمتر از حد میزان پرداخت بیمه باشد مامور شخصا طرفین را به پاسگاه هدایت و در غیر این صورت مدارک مربوطه را از هر دو نفر اخذ و پس از ثبت موارد مربوط به تصادف، آنان را به پاسگاه اعزام تا در موعد معینی حاضر باشند و سپس خود شخصا مدارک مربوطه را به همراه گزارش اولیه تصادف به افسر کارشناس تحویل دهد

ب: اگر وسیله ها یا یکی از آنها غیر قابل حرکت باشد:

اگر یک یا هر دو وسیله غیر قابل حرکت باشند با هماهنگی پاسگاه مربوطه به موسسات امدادی جرثقیل اعدام تا سریعا در محل حاضر تا نسبت به گسیل کردن وسیله های خسارتی غیر قابل حرکت به محل پارکینگ اختصاصی این قبیل وسایل اقدام نماید ودر این حال مامور نباید صحنه تصادف را ترک کند تا محل از وسیله نقلیه تصادفی تخلیه گردد و مامور باید هر گونه اقدامی که برای جلوگیری از تراکم و امنیت ترافیکی لازم است انجام دهد.

وظیفه ماموران در قبال وسایلی که موجب سد معبر شده اند:

  • اطمینان از وقوع راهبندان و تراکم و این که چه عاملی یا چه وسیله ای باعث این تراکم شده
  • حرکت سریع به سوی محل تراکم ولی توام با رعایت مقررات و با احتیاط
  • با توجه به عامل راهبندان در صورت لزوم تقاضای جرثقیل و عوامل کمکی نماید.
  • توقف وسیله خود را محل مناسب
  • بررسی این که علت راهبندان چیست؟
  • اگر وسیله سبک باشد آن را به کمک مردم و راننده مربوط از سطح راه خارج و به عادی سازی ترافیک اقدام نماید.
  • اگر راننده در حال تعویض چرخ باشد، باید به او کمک کرد تا چرخ را سریعا تعویض نماید
  • اگر باری از وسیله سقوط کرده باشد در این حال مامور ضمن کنترل ترافیک با همکاری عوامل محلی یا کمکی و مالک بار راننده وسیله نسبت به جابه جایی و کنار زدن بار اقدام کند.چنین مواقعی باید توجه داشت که این عمل مانعی برای ترافیک ایجاد نکرده و در ضمن حتی الامکان باعث خسارت مالی بیشتر نگردد. پس از اتمام این امور ضمن اعمال مقررات قانونی آموزشهای مربوط نیز داده شود.

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : پایان نامه آیین نامه های راهنمایی و رانندگی رشته علوم اجتماعی , پایان نامه آیین نامه های راهنمایی و رانندگی رشته علوم اجتماعی , دانلود پایان نامه آیین نامه های راهنمایی و رانندگی رشته علوم اجتماعی

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

پایان نامه آیین نامه های راهنمایی و رانندگی رشته علوم اجتماعی
[ad_2] پایان نامه آیین نامه های راهنمایی و رانندگی رشته علوم اجتماعی

دانلود مقاله رضایت مشتری - مشتری گرایی

[ad_1] تنها فروشگاه فروش فایل
دانلود مقاله رضایت مشتری - مشتری گرایی

دانلود مقاله رضایت مشتری - مشتری گرایی

دانلود مقاله رضایت مشتری - مشتری گرایی

امروزه مشتریان خواستار چیزی بیش از ارزش های مورد نظر خود هستند اگر چه به ارزانی بها می دهند باز هم از از آن ارزانتر می خواهند چنانچه به راحتی و سرعت به هنگام خرید اهمیت می دهند انتظار دارند کار از این هم آسان تر و شتابانتر شود،اگر به جنبه ی هنری کالا توجه دارند می خواهند هنر را در آن جلوه گر ببینند،اگر خواهان راهنمایی های کار شناسی هستند میل دارند چنان با صمیمیت ،دقت و شکیبایی ،با ان ها رفتار شود که احساس کنند خود تنها مستری بنگاه می باشند ،امروزه هر مسزانی برای خواسته های مشتری تصور کنیم باز هم از آن فراتر می خواهد .از همین رواست که شرکت هایی همچون رولکس ،آی بی ام،جنرال موتورز به سرازیری افتاده اند .یک یا چند شرکت در بازار این غولها به پا خاسته و با افزایش ارزشهایی که به مشتریان می رسانند ،از راه کاستن از قیمت،بهسازی فرآورده ها و با خدمات دلخواه ،گوی سبقت را ربوده اند.

بنگاههای پیشتاز با درک این مطلب و افزون بر ارزش های مورد نظر مشتری بازار را در چنگ گرفته و رقبا را در پایین تپه جا گذاشته اند.از این میان آنهایی که نتوانند همچنان به راه خود ادامه دهند از قله به زیر خواهند لغزید (رضایی نژاد،1375)

محور بحث ما در این تحقیق بررسی تاًثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا در کارخانجات ایران خودرو و نمایندگی ها می باشد که سعی شده ابتدا تعریفی واضح از خدمات داده شود.

این تحقیق به د و بخش تقسیم بندی شده: بخش اول مباحث نظری است که خود شامل چندین فصل است فصل اول مروری بر تاریخچه ،فصل دوم شامل مبانی نظری تحقیق می باشد .بخش دوم،بخش تحلیل می باشد که خود شامل دو فصل است.فصل اول الگوی تحلیل فصل دوم نتیجه گیری و پیشنهادات .

بیان مسئله:

بررسی تاًثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا

هدف:

هدف از انجام تحقیق این بود که بررسی شود که خدمات پس از فروش که شامل (گارانتی ،ضمانت،حمل ونقل و...) چه تاًثیری می تواند بر فروش کالا داشته باشد و ببینیم که آیا با ارائه خدمات پس از فروش ،فروش بنگاه تولیدی افزایش می یابد یا کاهش می یابد.

شامل 65 صفحه فایل word قابل ویرایش


اشتراک بگذارید:


[ad_2]
از فروشگاه فایل 4رروش اینجا کلیک کنید دانلود مقاله رضایت مشتری - مشتری گرایی جهت خرید دانلود مقاله رضایت مشتری - مشتری گرایی

متن کامل پایان نامه در مورد اندازه گیری ترافیک

[ad_1] متن کامل پایان نامه در مورد اندازه گیری ترافیک فروشگاه فایل فروش

متن کامل پایان نامه در مورد اندازه گیری ترافیک

متن کامل پایان نامه در مورد اندازه گیری ترافیک دسته: علوم اجتماعی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 333 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 51

در این بخش، خلاصه ای از روشهای مونیتوریگ بکار گرفته شده در جمع آوری داده برای آنالیز های قسمت های بعدی ارائه میکنیم و محیط شبکه ای در مرکز تحقیقات و مهندسی موریس (MRE) در Bellcore را که اطلاعات بدست آمده از آنجا جمع آوری شده است، را مختصراً شرح میدهیم

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

اندازه گیری ترافیک

طیف وسیعی از تجهیزات تجاری و دست ساز برای مونیتورینگ یا جمع آوری داده از LAN ها موجود است. در یک سوی این طیف، تجهیزاتی قرار دارند که بسته ها را به محض دیده شدن توسط نمایشگر، پردازش میکنند و عموماً دسته کم شکلهایی از کاهش داده را روی بسته های دیده شده اعمال میکنند. ما این نوع آنالیز را آنالیز را آنالیز ” روی هوا” [1]مینامیم. در این حالت معمولاً اطلاعات از پیش دانسته زیادی – در مورد اینکه چه چیز از شبکه برای ما مهم است – نیاز است. در طرف دیگر طیف، تجهیزاتی قرار دارند که ابداً هیچ پردازشی روی ترافیک انجام نمی دهند؛ بلکه تنها همه یا بخشی از هر بسته را در هنگام دیده شدن، ذخیره میکنند. از آنجا که در این روش کاهش داده و تحلیل آن پس از جمع آوری داده انجام میشود، این روش را تحلیل “بازنگرانه”[2] مینامیم. اکثر تجهیزات تجاری موجود برای مونیتورینگ LAN، گرایش بیشتری به روش “روی هوا” دارند تا روش بازنگرانه. با این وجود یک تحلیلگر LAN معمولی تاحدی قابلیت تحلیل زمان-حقیقی از شبکه و ذخیره و بازنگری ترافیک را دارد. همچنین، معمولاً میتوان نوع بسته هایی را که باید ذخیره شوند، مشخص کرد. تعداد بسته هایی که این نوع تحلیلگر ها میتوانند ذخیره کننددر تعداد ونرخ بسته های ذخیره شده در مدت زمان طولانی محدود است. با حرکت به سمت حالت بازنگرانه، برخی جنبه های ترافیک میتواند دقیقتر ذخیره شود. خصوصاً زمان رسیدن هر بسته. همچنین، تعداد بسته های ذخیره شده در یک اجرا به طرز قابل توجهی بیشتر میشود.

سیستم مونیتورینگ به کار رفته در جمع آوری داده هایی که ما از آنها در این پایان نامه استفاده کرده ایم، دست ساز بوده است و تمام بسته های دیده شده در شبکه تحت مطالعه را با زمان دقیق ذخیره میکند. همچمنین این کار را زمان بسیار طولانی بدون وقفه انجام میدهد. با توجه به اینکه هیچ اطلاعات از پیش دانسته ای در مورد بسته هایی که باید ذخیره شوند، به تحلیلگر داده نشده است؛ مگر اینکه چه مقدار از بسته باید ذخیره شود، نمایشگر ما بسیار نزدیکتر به سمت بازنگرانه طیف است. این دستگاه توسط یکی از نویسندگان (Wilson) ساخته شده است.

قلب نمایشگر یک کامپیوتر تکبرد (SBC) که پایه پردازشگر 68030 به همراه یک سخت افزار اترنت به عنوان واسط اترنت با کارایی بالاست .کامپیوتر تک برد طوری برنامه ریزی شده است که بسته ها از شبکه تحت مطالعه به محض رسیدن دریافت کرده و آنها را در بافر قرار داده و برای هر بسته زمان و اطلاعات وضعیت را ذخیره میکند.این SBC به یک دستگاه کامپیوتر توسط یک مجموعه تطبیق دهنده گذرگاه متصل است .برنامه به اجرا در آمده روی کامپیوتر به طور دوره ای از SBC می پرسد که آیا بافر های آنها پر شده است یا خیر.در صورتی که بافر ها پر شده باشند آنها را روی دیسک ذخیره میکند.برنامه دیگری که با اولویت کمتری تر روی کامپیوتر درحال اجراست برنامه ایست که اطلاعات را از روی دیسک روی یکی از دو نوار دیجیتال 9mm برای سیستم ذخیره می کند .این نوارها امکان دخیره بسته ها بدون وقفه و ترای طولانی مدت را به دستگاه به سییستم می دهد .پس 27 میلیون بسته روی یک نوار 8mm در 2.3Gbyte ذخیره خواهد شد.

هر بسته ای مع در اترنت نورد بررسی قرارمیگیرد نمایشگر یک مهرزمان را ذخیره میکند که یک عدد 48 بیتی است که تعداد بازه های 4 usاست که از زمان شروع گذشته است .این مهر زمان به جای زمان قرار داده شدن بسته روی اترنت بیاننکر زمان رسیدن انتهای بسته است که البته زمان اولی به راحتی قابل محاسبه است .نمایشگر همچنین طول بسته ، وضعیت واسط اترنت و 60 بایت اول داده هر بسته را ذخیره میکند .این نمایشگر زمان رسیدن بسته ها را با دقت 20 u s دخیره کرده که این دقت بالا برای تحلیل های بعدی بسیار حیاطی است.

استفاده از واسط کار بری اترنت با کارایی بالا و SBC به دلیل نیاز به دقت بالا در زمان رسیدن بسته ها است .بسته های نرم افزاری زیادی برای نصب روی کامپیوتر وجود دارند که از وواسط اترنت کامپیوتربرای ثبت زمان بسته ها استفاده میکنند که این سیستم ها هرگز دقت نمایش فوق را نخواهند داشت .دلیل آن تاخیر های ناشی از سیستم عامل و واسط های I/O کامپیوتر است .با استفاده از واسط اترنت جدا از این مشکل اجتناب شده است .

1-2. محیط شبکه در BELLCORE

محیط MRE یک محیط نوعی تحقیقاتی یا توسعه نرم افزاری است جایی که کامپیوترها ماشین های اولیه ای درروی میز های مردم هستند این مجموعه کامپیوتر ها در ابتدا طبق طرحی منظم چیده شده بود که به مرور زمان به طور دلخواه و اتفاقی گسترش یافت .که این نحوه کسترش برای تحلیل ما مفید است زیرا داده ها را واقعی تر میکند .هم چنین می توان تغییرات ترافیک شبکه را با گسترش شبکه مشاهده کرد.جدول 1 توصیفی خلاصه از داده های ترافیک شبکه آنالیز شده در کار این پروژه را نشان میدهد .ما 4 مجموعه داده اندازه گیری شده در نظر گرفتیم که هرکدان ترافیک 20 تا 40 ساعت این شبکه اترنت هستند و حاوی 10 میلیون بسته اترنتی هستند .داده ها در نقاط مختلف LAN ودرزمان های مختلف در طی 4 سال اتدازه گیری شده اند.(اگوست 92 اکتبر 92 ژانویه 90 و فوریه 92).

چهار مجموعه ی داده برای تحلیل جمع آوری شده است .دو مجموعه اول از ترافیک اندازه گیری شده در اگوست و اکتبر 89 از یک شبکه اترنت برای سرویس دهی یک کتابخانه تحقیقاتی جمع آوری شده است .

بیشتر ترافیک مربوط به سرویس هایی بودند که از پروتکل اینترنت (IP) استفاده میکردند.یا پروتکل سیستم فایل شبکه (NFS ) پروتکل IP برای login های راه دور و پست الکترونیکی و NFS برای سرویس هایی از سرور به کاربران مناسب است.علاوه بر آن سرویس های دیگری نیز موجود بودند مانند صدای رادیوی محلی که با فرمت u-low کد گذاری شده بود و در ساعاتی ار روز روی شبکه پخش میشد .در شکل(22.1) طرحی از شبکه MRE در آن زمان موجود است.در سال 89 سیستم های شبکه از SWN-3  به سیستم های بر پایه RISC ارتقا یافت و به خاطر افزایش توان محاسباتی ماشین در شبکه بار شبکه افزایش یافت.مثلا توجه کنید که در ساعات شلوغ در اکتبر 89 واقعا شلوغ است :30% بازده اترنت در مقایسه در 50% در آگوست 89 به همین خاطر تغییراتی در ساختار شبکه حاصل شد.

دسته سوم داده که در ژانویه 90 به دست آمده است از کابل اترنتی اندازه گیری شده اند که دو بال امکانات MRE را به هم متصل می کرد .(شکل 22.2) سمت دیگر به یک کتابخانه دیگر اختصاص یا فته بود. در زمان جمع آوری این داده ها ، 160 نفر در کتابخانه دوم مشغول بودند .این قسمت خاص از این نظر که در قسمتی قرار داشت که شبکه را به دنیای خارج اینترنت متصل میکرد ،خاص بود.ترافیک روی این کابل از منابع بسیار مختلف ناشی میشد :

1-سرور های فایل بسیار فعال که به این قسمت متصل بودند .

2-ترافیک بین دو بال شبکه

3-ترافیک بین کتابخانه و ما بقی BELLCORE

4-ترافیک بین کل BELLCORE و دنیای خارج اینترنت

ترافیک نوع 4 را که ما آن را ترافیک خارجی مینامیم ،ترافیک ناشی از صحبت های ماشین های BELLCORE با دیگر ماشین ها در سراسر اینترنت بود.ترافیک خارجی این قسمت به طور خاص اندازه گیری شده اند.

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : متن کامل پایان نامه در مورد اندازه گیری ترافیک , متن کامل پایان نامه در مورد اندازه گیری ترافیک , پایان نامه متن کامل پایان نامه در مورد اندازه گیری ترافیک , دانلود

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

متن کامل پایان نامه در مورد اندازه گیری ترافیک
[ad_2] متن کامل پایان نامه در مورد اندازه گیری ترافیک

دانلود مقاله اعتصاب ها و مذاکره

[ad_1] تنها فروشگاه فروش فایل
دانلود مقاله اعتصاب ها و مذاکره

دانلود مقاله اعتصاب ها و مذاکره

دانلود مقاله اعتصاب ها و مذاکره

با وجود اینکه اعتصابات توجه اقتصاددانان را برای سالهای زیادی به خود جلب کرده، تجزیه و تحلیل اقتصاد خرد مذاکرات دسته جمعی هنوز در مراحل ابتدایی خودش است. اخیراً فقدان اطلاعات در مورد قرارداد مذارات و اعتصابات مشکل اساسی بود. هرچند محققان در عرض ده سال گذشته یک سری از مجموعه بزرگی از داده های کوچک جمع کرده اند که ترکیبی از اطلاعات در مورد انقضای قرارداد، پرداخت حقوق و وقفه های کاری می باشد. امروزه یک مجموعه با اهمیتی از روابط کمی کاری بین تعداد و مدت اعتصاب، پرداخت حقوق ، تولید و شرایط بازار کار و جنبه های دیگر محیط مذاکره وجود دارد.

این مقاله یک ارزیابی ویژه اثر نوشتاری جدید اقتصاد خرد را روی مذاکرات جمعی ارائه می کند. در واقع یک فهرست مفصلی از یافته ها را ارائه می کند. برخی مطالب برجسته ی (I) که توجه تحلیل گران تجربی را به خود جلب کرده شامل چرخه ی فعالیت غیر حساس اقتصادی و رابطه ی حقوق با نتایج اعتصاب می شود. بنابراین من امیدوارم تا نمایش اطلاعات تلاش دسته جمعی که در این کار جدید قرار دارد به طور قابل ملاحظه ای مؤثر واقع شود. در کمتر از یک دهه، تحمل و وسعت دانش در مورد مذاکرات جمعی و اعتصابات به طور شگرفی بهبود یافته است.

شامل 14 صفحه فایل word قابل ویرایش


اشتراک بگذارید:


[ad_2]
از فروشگاه فایل 4رروش اینجا کلیک کنید دانلود مقاله اعتصاب ها و مذاکره جهت خرید دانلود مقاله اعتصاب ها و مذاکره

دانلود مقاله روش های نگهداری مواد غذایی

[ad_1] تنها فروشگاه فروش فایل
دانلود مقاله روش های نگهداری مواد غذایی

دانلود مقاله روش های نگهداری مواد غذایی

دانلود مقاله روش های نگهداری مواد غذایی

خشک کردن، یکی از روش های نگهداری طولانی مدت از غذاهاست. این فرایند با گرفتن آب موجود در ماده غذایی صورت می گیرد. آب خود سبب فساد ماده غذایی شده و به رشد موجودات ریز زنده کمک می کند. معمولاً آب موجود در ماده غذایی ضمن تبخیر از دست می رود (خشک کردن در جریان هوا، خشک کردن زیر نور آفتاب، دودی کردن یا خشک کردن به وسیله باد). اما در خصوص خشک کردن ماده غذایی به وسیله منجمد کردن آن، ماده غذایی را ابتدا در فریزر قرار می دهند و پس از یخ بستن، آب موجود در آنرا طی فرایند تصعید (تبدیل جامد به گاز) می گیرند.
روش های مختلفی برای خشک کردن مواد غذایی وجود دارد. هر کدام از این روش ها، مزایای خاص و کاربردهای مخصوص به خود را دارند.
بسیاری از غذاها و میوه ها را با استفاده از این روش می توان تا مدت طولانی نگهداری نمود، از جمله گوشت گاوی که در نور آفتاب خشک شده باشد، میوه هایی که آب بسیار زیادی دارند همچون کشمش، آلو، انجیر و خرما.
استفاده از گوشت های نمک سود و خشک شده در تهیه غذاهای سنتی کاربرد دارد. ابتدا گوشت را به مدت چند روز داخل آب نمک قرار می دهند تا گوشت همچنان سالم بماند. سپس گوشت را در برابر نور آفتاب قرار می دهند تا خشک شود. این کار را در فصل های سرد انجام می دهند؛ زمانی که دمای هوا در روز، زیر صفر باشد. سپس گوشت حاصله را طی فرایندهای دیگری عمل آورده و بعد از آن می توان از این گوشت برای تهیه سوپ یا دیگر غذاها استفاده نمود.
روش هایی جدید برای نگهداری غذا
     این روزها فناوری در جای جای زندگی شهری و حتی روستایی ما ریشه دوانیده است، بخصوص در زمینه صنایع غذایی فناوری های جدید پیشرفت های قابل توجهی در زمینه فرآوری و بسته بندی نشان داده اند که به این ترتیب می توانیم یک نوع ماده غذایی را مدتها حتی دور از شرایط ویژه ، سالم نگه داریم ، اما با توجه به اثرات بیماری زای مواد نگهدارنده اقبال عمومی به سمت موادغذایی خشک شده افزایش یافته است.

تعریف1
روش هایی جدید برای نگهداری غذا2
نگهداری سبزی و میوه  : ( کاربردی )7
آلوی سردرختی8
آماده‌سازی10
حفظ و نگهداری غذاها10
کنسرو کردن11
نمک سود کردن (شور گذاشتن):11
مربا ها و ژله ها:11
انجماد11
خشک کردن12
روش های نامطمئن کنسروسازی12
نگهداری سبزیجات17
نگهداری میوه ها17
نگهداری محصولات لبنی18
نگهداری محصولات گوشتی19
نگهداری دیگر محصولات مواد غذایی19
اطلاعات اولیه20
خشک کردن20
دود دادن :21
سرد کردن :21
حرارت دادن :21

 

شامل 28 صفحه فایل word


اشتراک بگذارید:


[ad_2]
از فروشگاه فایل 4رروش اینجا کلیک کنید دانلود مقاله روش های نگهداری مواد غذایی جهت خرید دانلود مقاله روش های نگهداری مواد غذایی